Zoekmachine Optimalisatie
SEO staat voor Search Engine Optimization en is een samenspel van technieken die er voor zorgen dat rankings van bedrijven in zoekmachines worden geoptimaliseerd en zo online een betere uitgangspositie voor websites ontstaat.
Zoekmachine adverteren
Wil je effectief adverteren zoekmachines als Google en/ of Bing? Bij Search Engine Advertising (SEA) verschijnen advertenties van een bedrijf bij de zoekresultaten van zoekmachines.
Display adverteren
Dagelijks adverteren op de AD app, rtlboulevard.nl en Voetbal International website? Display advertising is een vorm van reclame waarbij verschillende formaten tekstadvertenties of banners of video op specifieke websites.
Social Media Adverteren
Binnen Social media kan heel specifiek op kenmerken van jouw doelgroep worden geadverteerd en kan worden acheterhaald welke afbeeldingen het best werken voor jouw bedrijf. Zo kan er op tal van interesses worden ingespeeld en kan door de inzet van o.a. similar audiences ook vergelijke doelgroepen worden bereikt.
Lees meer over social media adverteren
Klantinteractie
Door doelen en doelgroepen worden in kaart gebracht en er wordt bepaald op welke manier deze doelen behaald kunnen worden. Door het meten en analyseren van bezoekersgedrag krijg je meer inzicht in jouw doelgroep. Door hier actief op bij te sturen onstaan effectievere online marketingacties.
Google Shopping
Google shopping is een vergelijkingstool. Nadat je in Google een product gerelateerd zoekwoord invoert, verschijnen de producten direct visueel in beeld binnen de zoekresultaten.
Lees meer over Google Shopping
Linkbuilding
Linkbuilding is één van de belangrijkste factoren m.b.t. het krijgen van topposities in zoekmachines. Door relevante “backlinks” te plaatsen, neemt de populariteit van jouw site toe.