Linkedin Adverteren

Binnen de targetingtools van LinkedIn kan uit meer dan 20 verschillende categorieën voor doelgroepkenmerken worden gekozen, waaronder:

  • Bedrijfsomvang
  • Bedrijfsnaam
  • Vaardigheden
  • Functietitel

Targeting is een fundamenteel element van het runnen van een succesvolle advertentiecampagne - Als je de targeting juist krijgt, leidt dit tot hogere betrokkenheid en uiteindelijk tot hogere conversieratio's.


Slimme zet

Vooral voor B2B bedrijven kan het een slimme zet zijn. Er is geen ander marketing kanaal waar je professionals zo rechtstreeks kunt bereiken. LinkedIn Ads staan er welk om bekend duurder te zijn dan andere netwerken. Wel is er minder concurrentie in vergelijking tot andere netwerken. Uiteraard kan je ook hier zelf bepalen wat het maximale budget per campagne is en hoeveel je maximum per dag wilt uitgeven.


Uiteraard gaan we hierbij stapsgewijs aan de slag!

Stap 1: Kennismaking

Stap 2: Bepalen Doelgroepen

Stap 3: Aanmaken en koppelen accounts

Stap 4: Visuele content bepalen

Stap 5: Livegang 


Dat wil ik ook wel!

Starten met LinkedIN adverteren of meer rendement uit jouw huidge campagne? Laat het ons weten via het contactformulier hieronder! Bellen kan uiteraard ook.

Direct in contact

Vul je gegevens hieronder in en wij nemen snel contact met je op.

Onze referenties

Onze ervaring levert continue leuke samenwerkingen op. We delen deze graag om te laten zien hoe dit heeft bijgedragen aan het ontwikkelen van succesvolle bedrijven en concepten.