Digitale mailings

Het versturen van digitale mailings is één, maar daarnaast moet ook nagedacht worden hoe gebruikers een zo goed mogelijke ervaring hebben en getriggerd worden om een bepaalde actie te ondernemen.

Digitale mailings

Het versturen van digitale mailings is één, maar daarnaast moet ook nagedacht worden hoe gebruikers een zo goed mogelijke ervaring hebben en getriggerd worden om een bepaalde actie te ondernemen.

 

Binden & Boeien door professionele vormgeving

Doordat mensen steeds meer E-mail ontvangen wordt men kieskeuriger. Het is dus belangrijk dat mensen een professionele vormgegeven mailing ontvangt, met goede tekstuele inhoud die past bij uw bedrijf.
 

Beheren abonnees

Door een eenvoudig te gebruiken mailmanager kunt u abonnees makkelijk toevoegen of verwijderen, koppelingen met uw website maken, aparte verzendlijsten opzetten voor specifieke doelgroepen en een persoonlijke aanhef verwerken in uw mail. Tevens kunnen dubbele inschrijvingen worden voorkomen, omdat deze automatisch worden gefilterd.

 

Statistieken & vervolgmailings

Op basis van statistieken kunt u zien hoe succesvol u mails zijn.  De statistieken geven antwoord op vragen als;

  • Hoeveel mensen openen de mailing
  • Wat is het uitschrijfpercentage
  • Bij hoeveel mensen komt de mailing helemaal niet aan
  • Klikken ontvangers op de ingesloten links

Aan de hand van deze gegevens kunnen vervolgmailings worden aangepast en ontvangstlijsten worden geactualiseerd. Waardoor steeds effectievere mailings ontstaan.

 

Voordelen

Een groot bereik tegen relatief lage kosten

Een ontwerp afgestemd op uw wensen en geschikt voor meerde apparaten

Eenvoudig te beheren mailmanager

 Integratie met uw site

Makkelijk te koppelen met o.a. Twitter en Facebook

Krijg inzicht in de resultaten en respons van uw nieuwsbrieven